Esquí i snow a Parador Canaro

Josep Espín,

Esquí i snow a Parador Canaro


La Família Farré, coneguda com Família Canaro, va reconvertir al 1968 una antiga Borda (construcció per guardar el bestiar a la muntanya) en un restaurant amb 5 habitacions, el Primer Parador Canaro. El mateix any, va apostar per crear una pista d'esquí per a debutants amb un telesquí que va anomenar Canaro, just al costat de l'hotel. Actualment, la zona esquiable arriba fins a 3 hectàrees i l'Hotel Parador Canaro compta amb 68 habitacions, un tracte familiar i un servei proper. Així, podràs gaudir d'una experiència ideal en parella, amics, família i amants de la natura. Els col·legiats poden gaudir d'una estada inoblidable en un dels paratges més bonics d'Andorra, amb uns avantatges exclusius per l'hotel i l'esquí:
  • Allotjament a l’hotel : 10% de descompte sobre la tarifa reemborsable (Disponibilitat subjecta a revisió en el moment de la confirmació).
  • 1 plaça de garatge coberta per habitació excepte del 07 al 18/03/2018 en que ja esta reservat en la seva totalitat per la Copa d’Europa d’esquí.
  • 20% de descompte en Forfait.
  • 20% de descompte en lloguer de material d'esquí o de snow.
Per poder accedir a aquest descompte, contacteu amb el Col·legi mitjançant el correu jespin@colpublirp.com o el telèfon 93 451 30 69.[:]

Xarxes Socials

Recerca

Darreres Entrades

El Col·legi del Màrqueting, la Comunicació, la Publicitat i les Relacions Públiques de Catalunya ha celebrat el Dia de la Publicitat amb una xocolatada amb xurros i anunciant les claus dels Premis Impacte i "La Nit del Màrqueting i la Comunicació", els quals tornen a Barcelona el 3 de juliol de 2025a les 18:30 en un espai icònic del Port Vell: l’ACEx, l’antic IMAX.

Barcelona, 19 de desembre de 2024 - El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya ha celebrat una nova edició del Mirador dedicada al moviment BCorp, un moviment global de persones que utilitzen els negocis per generar un canvi positiu. A l’esdeveniment han participat Montse Sellarès, Head of Communications and activism a B Lab Spain; Alba Guzmán, Chief Values Officer & Co-founder en Rosaparks; Sònia Recasens, Directora d’estratègia corporativa i assumptes públics a ATREVIA; i Sílvia Rodríguez, Communication & PR Director en Vallformosa, las quals van analitzar els beneficis i els reptes de pertànyer a aquesta comunitat.

Avui s'encenen els llums de Nadal a Barcelona i el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya i Granpaso Strategy Company han presentat en la nova edició del Mirador, un estudi innovador que analitza els hàbits, costums i rituals al Nadal. En l'esdeveniment, Adrián Mediavilla, cofundador de (Granpaso) Strategy Company, ha presentat l'estudi El Nou Nadal. D’altre banda, Ruben Navarro Sanchez, VP Brand Màrqueting a Wallapop i Ion Araluce, Soci i director a Good Vibes Media, han compartit les seves conclusions, oferint una visió profunda de com estan evolucionant les tradicions i comportaments entorn d'aquesta festivitat. Tota aquesta xerrada ha estat moderada i liderada per Iolanda Casalà Surribas Casalà, Head of Strategy a McCann Barcelona i Vicedegana de Publicitat en el Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya.

Barcelona, 04 de novembre de 2024. El Col·legi del Màrqueting i la Comunicació de Catalunya, va presentar una nova edició delMirador dedicada a la importància del món sonor en el nostre sector. Destacatsexperts en comunicació i àudio branding van compartir els seus coneixementssobre la importància de la identitat sonora a l'estratègia de marques. MontserratVidal-Mestre, Ramon Vives i Toni Otero van emfatitzar com el so potenfortir la relació entre les marques i el seu públic.

Ahir, 23 d'octubre, al llarg de tot el dia, es va celebrat la II Jornada de Comunicació Municipal a l'Espai Francesca Bonnemaison. L'esdeveniment, organitzat per la Diputació de Barcelona amb la col·laboració del Col·legi del Màrqueting i la Comunicació i el Col·legi de Periodistes va girar entorn un tema d'actualitat en el sector, la IA.

Modificar cookies